Ana içeriğe atla

ERKEKLER, KADINLARDA NELERİ ŞIK BULUR?

Bayanlar; 
sizin için 
çok meşakkatli çalışma gerektiren ve özgün olduğuna emin olabileceğiniz bir içerik hazırladım.
Erkekler kadınların giysilerinde neleri şık bulur?

700 erkeğe sordum 
7 sinden cevap aldım :) :)
Düşünün ki nasıl zor bir konuysa...

Yalnız aldığım cevaplar ciddiyetle ve düşünülerek verilmiş cevaplardı. 
Kesinliğini konusunda ben ikna oldum.

Hiiiiç öyle düşündüğünüz gibi; 
dantellerden, straplezlerden, abartı dekoltelerden, 
koyu makyajlardan, pullardan payetlerden  
geçmiyormuş yolları. 
Farklı görünmek için 
yırtınmanın 
onlar tarafından bir değeri yokmuş mesela.
Hiç mavi saçtan söz edene, pirsingi çekici bulana 
tesadüf etmedim.

Eğer onların  neleri şık bulduğu konusu önemliyse sizin için; 
kendinize güvenin, 
abartmayın 
ve 
kilo almayın. 
Zira 
birazdan vereceğim detaylarda 
şaşkın bakışlar,
tombak dudaklar
ve
balık etinin ötesi, 
pek cezbedici görünmeyecektir :)

Başlayalım......
................................................................................................

BEYAZ GÖMLEK

Yalnız ofis için değil, 
günlük kullanımda da iyi sonuç veren kurtarıcıdır bana göre.
Yazı yok kışı yok, serini sıcağı yok, beyaz gömlek işte .
Feminenliğin dozunu arttırmak isteyenlere,
 kumaş ve aksesuar seçiminde daha hafif tercihler yapmalarını tavsiye edebilirim ;)



.....................................................................................................................................


KALEM ETEK



Kalem etek de listede baş sıralarda...

Sıklıkla desenli olanları tercih etsem de, 
cesareti olanın giydiği siyah deri kalem eteklere de bayılırım ayrıca.
Çok dar olup, yürümeyi zorlaştıranına; 
saçma ve abartı uzun yırtmaçla tüm zerafetin havasını bozanına,
fazla lycra kullanılmış bir kumaşla bayağılaşanına 
tahammül edemediğim
sağlam bir kurtarıcı daha...
Göbeği olmadığına emin olan ve biraz popişin varlığına inananlar için
 ''olmazsa olmaz''lar listesinde yer almalı.





 ..................................................................................................................................

Sırada,
STİLETTO


Evet, 

erkeklerin kadınlarda en şık bulduklarından biri ve çok önemlisi 
stilettolar.
700 erkeğe sorduk 7 si cevapladı demiştik ya, 
hepsinin listesinde kesin var.
Ben renkli olanları ve çok alışık olunmamış modelleri seviyor olsam da tercih sizin.
Kilonuz, boyunuz , yaşınız, tarzınız ne olursa olsun 
mutlaka dolabınızda stilettolarınız olsun ;)






   
  


 ..........................................................................................


ŞİFON ELBİSELER



Tam da sezonun en trend parçalarından biri.

Tüm moda haftası etkinliklerinde en sık görülen.
Beline deri kemer tak, 
altına bot giy, çizme giy, stiletto hatta sneaker giy fark etmez.
Havalar biraz daha sertleşince üzerine kalın bir triko al.
Saçı başı biraz dağınıkmış gibi göster. 
(ki bu da listede aslında, başlık açmadım fakat)
İşte oldun liste başı ... 
:) :)










.............................................................................................................


İSPANYOL PAÇA


En şık olabilecekler listesinde görmeyi düşünmediğim bir detaydı aslında.

Fakat fark ettim ki, 
kombin konusunda biraz kafa yorulursa iyi sonuçlar verebiliyor.
Uzun boy ve balık eti olmayan bir formda daha avantajlı görünen 
bu detayı da atlamayın derim. 
Zira sezon trendlerinden bir başkasıdır ispanyol paça ayrıca.









..................................................................................................................................................  
Şu ana kadar verdiğim başlıklar size kimin stilini çağrıştırdı ??? 
Kate Middleton !!!


Evet, 

bir modern zaman prensesini tarif etmişiz yani.
Her kadının,
hormonal dengesi oranında içinde taşıdığı prenses...


Erkeklerin de şıklıkta o prensesi araması,

doğanın yapısına ne kadar yaraşır bir sonuç.
...
Konu burada 
tartışmalı alanlara yelken açabileceğinden 
kısa kesiyorum ve yeni başlık gelsin diyorum.
...................................................................................


KATE MIDDLETON



Zerafet abidesi...

Tüm dünyanın gözü önünde olup, kimsenin gözünü oymadan fakat; 
günün koşullarına ve beğenilerine göre en kabul görür şekilde, 
ustalıkla planlanıp biçimlendirilmiş
en profesyonel stil ikonu bana göre.
Defalarca kontrol edilmiş detaylarla, provaları yapılmış davranış biçimleriyle, 
iyi hesaplanmış 
ve 
başarısı tescillenen kadın figürü.


Kalıplara sığamayanlar, 

bireysel özgürlüklerini hayatın birinci önceliğine koyanlar için değil;
kimin ne dediğinin çok önemli olduğunu düşünen, 
yaptığı, yapacağı her şeyde mükemmel olması gerektiğine programlanmış, 
mutlaka onay bekleyen karakterde kadınlar için
hiç düşünülmeden izlenmesi gereken yolu gösteriyor bana göre.


Şimdi düşündüm de,

bunlardan hangisiyim ki ben ??





...............................................................................................


Bu konu beni epey yorar,

şimdilik bu kadar.


Prens ve prenseslere inancını kaybetmemiş herkesle 

tekrar görüşmek üzere
... 










Yorumlar

  1. Harika olmuş, döktürmüşsün yine...ne güzel tavsiyeler hem de bedava :) sen hep yaz olur mu. Merakla bekliyorum yenileri

    YanıtlaSil
  2. Harikasin canim, Muhtesem oneriler ve icimi rahatlattin:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

HAYATTAN RENGİ ALIN, GERİ NEYİ KALIR Kİ....

Bu ara sık sık tekrar ettiğim ,  söylüyor olmaktan bir türlü vazgeçemediğim   reklam kokan sözlerle açalım konuyu...  HAYATTAN RENGİ ALIN GERİ NEYİ KALIR Kİİİ... ..... Renkle ilgili algımı sorgulamaya başladım şu dönem: renkli olmak ne demek? bir şeyin rengi olması ile olmaması arasındaki değer farkı ne? renklendirmek, bir çeşit örtme tekniği mi? herhangi bir şey için doğasında olmayan yeni renk uygulaması, doğallığın ziyanı mı? renklendirmek için başvurulan tekniklerin doğru veya yanlış olma ihtimali var mı? çıplaklık şeffaflık mı, renk mi? rengi seçen ne? herhangi bir şey için; doğru renk, yanlış renk ayrımı var mı? varsa neden ? yoksa neden ? doğru olduğu varsayılan renk yerine kullanılan ''yanlış renk''  neyi değiştirir? neyi etkiler? etkiler mi? renksizlik algısı, kişiye göre değişir mi? düşünceye göre değişir mi? renksizlik bir ön yargımı? ya renklilik bir ön yargı mı? renklendirmek için çaba gerekli

NE DEMEK; WAYUU BAG?

Merhaba, günlük ve asırlık sıkıntılara kaptırmadan kendimi,  içinde olmaktan başka kaçışım olmayan ''moda'' dan haberlerim var yine size. Önerilerimde;  modanın tüketici tarafını değil, üretici tarafını göstermek, bu yönüyle bakıldığında daha da keyifli göründüğünü anlatmak istiyorum. Çok ilgimi çeken  fakat hala kendim için bir tane edinemediğim  triko çantalardan  söz edicem bugün. Örgü örmenin de çiçek büyütmek gibi ruhu dinlendirici bir yanı olduğunu bilir neredeyse bütün kadınlar. Ekonomik sınıf gözetmeden, eğitim farkı, gelenek görenek inanış fark etmeden tüm kadınların mutlaka denemişliği olduğunu düşünüyorum. Elinde şişleri, kolunun altında yumağı, burnunun ucuna düşmüş gözlükleriyle gördüğüm  50 li yaşlarında bir kadın bana örgü örmenin nasıl, bir tutkuya dönüşebildiğini göstermişti. Adım '' trikocu'' olduysa da,  ben elime şişleri alıp örgü örmeye dayanamıyorum fakat.  Bir de benim gibiler var işte... 

KADINLAR, ERKEKLERDE NELERİ ŞIK BULUR ? ...

Merhaba beyler Kadınlar için derlediğim, sizin gözünüzden ''şıklık detayları'' konusunu;  kadınlara da sizin şıklığınızı sorarak tamamlamam gerekiyordu.  Bu iki basamaklı konunun size de bize de kolaylık sağlayacağını umarak  devam ediyorum ;) 700 kadına sordum,  7700 cevap aldıktan sonra herkes sıkıldı kapattık konuyu,  dedikoduyla geçtik :) Herkesten başka başka beğeniler,  ilginç detaylar,  birinin beğendiğine diğerinden iğrenmeler... O kadar çok başlık çıktı ki derleyip toplayıp özetlemek epey zaman aldı. Yalnız başlarken şunu söylemem gerekiyor ki, işiniz zormuş gerçekten beyler ! Zira kadınların şıklık anlayışları yaşlarına göre,  medeni hallerine,  yaşadıkları şehre,  mesleklerine,  hatta hobilerine göre inanılmaz farklılık gösteriyor. Birlikte olduğunuz kadının gözüne hoş görünmek gibi bir kaygınız varsa,  O'nun hayatının evrelerini iyi analiz edip  ona göre tarz belirlemeniz yorucu olabilir  fakat denemeye değer ;) Bü