Ana içeriğe atla

"BERE" LENDIK...

&&&
Aman yaralanmayalım da "bere" lenelim......
diyerek, atki-bere-eldiven üçlüsünün ikinci bölümüne  geliyoruz.

İstanbul'da
 hava durumu bu kadar  dengesizken, sanki meteorolojiyle anlaşmalıymış gibi işleyen ruhsal durumumdan denge beklentim, cok yüksek olmuyor!
Fakat; yenilik aramak ,üretmek  ;
 denge falan tanımayan , hiç bitmeyen, sürükleyen , süründüren , bir macera için
dengeleyip ,toparlayıp yola koyuyor 
zaman kaybettirmeden,
iyi ki 
...
Senem'in saçaklı beresi :)

2014 model saçaklı beremi 
görücüye çıkarmaktan endişe etmedim ,
 alta şu fotoğrafı koymaktan endişe ettiğim kadar 
:)))

Bereler için, benim çok beğendiğim yeni sayılan bir trend bu. 
En kısa zamanda mutlaka kendim için de bir tane hazırlayacağım. 
Bakalım onu da alttaki modelleri beğendiğiniz kadar beğenecek misiniz merak ediyorum...



Jil Sander
 2 yıl önce sunmuştu bu fileli bereleri aslında. Geçtiğimiz kış, dünyaca ünlüler giysi dolaplarına
dahil etti.
Sokaklar bu  kış fark etti..

                 

Gizemli sever bazıları... bazıları asi... bazıları romantik...
Ben hepsini buluyorum bu berelerde.
Tabii , bir berede aranacak özelliklerin başında gelmiyor belki bu saydıklarım
Fakat; yaradan bereden, dengeden dengesizlikten söz ederek başladığım konunun
gelip dayanacağı yer de burasıydı iste.
Nasıl hissettirdiği konusu...
Ve ben eminin,en az benim saçaklı berem kadar iyi hissettiriyor...
:))



Yapımı da çok basit görünüyor.
Beğenen herkes,evdeki beresini kullanarak kendi fileli beresini tasarlayabilir.
Hatta tiğ işi file olabilir, iğne oyasından ağ örülebilir bunun için.
benzersiz
harika olur.
denemek isteyen varsa, sonucu görmek isterim ...
:)
                 
                  
 Taşlı , süslü sevenler  için de güzel bulduğum modeller bunlar.
Hatta
sağdaki; 
benim kızım gibi prenses kostümleri delisi küçük hanımlara, 
bu soğuklarda bere giydirebilmenin şık bir yolu gibi görünüyor...




Tepesinde kocaman ponponu imitasyon kürk olanlar da çok trend...
Ponponlu gruptan; 
en üst sağdaki, siyah üzerine pembe tüylüyü 1 numara seçtim.



İki kulaklıları  da kızım için seçtim . Fakat beni de cezbetmeye başladılar aslında :))
                                                                               
                                                                         
"Bere deyip geçme " dedirtecek
Dolce &Gabbana
sunumu...
"Ne filesi, ne ponponu, ne taşı boncuğu" diyenler...
siz de haklisiniz 
:))


..................................................................................&..............................................................................





       ERKEKLER

Bere kullanmamakta ısrar eden, saçlarının bozulmasından şikayet edenler,
bu direnişleri üzerinde bir kez daha düşünürler artık sanırım ...
:))

... sanatçı ruhlu görünmek  isteyenler için iyi  bir fırsat olabilir
bere mevsimi...






Kışlık ceketlerin etkisi yenilenebilir,
birlikte kullanılan, yakıştığı düşünülen  bir bere ile... 


 Deri  ceketler  ve bere, ve hatta yırtık örgülü bere...
sözü uzatmaya bile gerek yok,
herşey ortada ...
:))

 Kırmızıya cesareti olan var mı?
 Ben, cesareti olanı az gördüm...

  
Triko ile birlikte kullanıldığında , daha ayakları yere basan bir etkisi olduğu kesin. 

                                                             
                                                          
 Deri siperli bereyi cok beğendim. Yeni yıl hediyeleri listesine alabilirim...

 


Bere giymemek konusunda hala direnenler, benden anlatması,
...siz bilirsiniz...
...


Aaaaaa biri vazgeçmiş bile inadından
:))

Seni  çok sevdiğimi en son ne zaman söylemiştim....



.......................................................&........................................................


ÇOCUKLAAR

Tüm çocuklar güzel ,tüm çocuklar sevimli...
Bereli kimi,
kimisi çocukluklarından yaralı...

Kendime "moda"dan  iş edindim de öyle koydum, 
birbirinden neşeli bereli çocukların fotoğraflarını...
Fakat
soğuk ve çocuk
aynı konu içinde neşeli bir şeymiş gibi anlatılmıyor...
Keşke hiçbiri  üşümese.....







      



    



      





          










Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

HAYATTAN RENGİ ALIN, GERİ NEYİ KALIR Kİ....

Bu ara sık sık tekrar ettiğim ,  söylüyor olmaktan bir türlü vazgeçemediğim   reklam kokan sözlerle açalım konuyu...  HAYATTAN RENGİ ALIN GERİ NEYİ KALIR Kİİİ... ..... Renkle ilgili algımı sorgulamaya başladım şu dönem: renkli olmak ne demek? bir şeyin rengi olması ile olmaması arasındaki değer farkı ne? renklendirmek, bir çeşit örtme tekniği mi? herhangi bir şey için doğasında olmayan yeni renk uygulaması, doğallığın ziyanı mı? renklendirmek için başvurulan tekniklerin doğru veya yanlış olma ihtimali var mı? çıplaklık şeffaflık mı, renk mi? rengi seçen ne? herhangi bir şey için; doğru renk, yanlış renk ayrımı var mı? varsa neden ? yoksa neden ? doğru olduğu varsayılan renk yerine kullanılan ''yanlış renk''  neyi değiştirir? neyi etkiler? etkiler mi? renksizlik algısı, kişiye göre değişir mi? düşünceye göre değişir mi? renksizlik bir ön yargımı? ya renklilik bir ön yargı mı? renklendirmek için çaba gerekli

NE DEMEK; WAYUU BAG?

Merhaba, günlük ve asırlık sıkıntılara kaptırmadan kendimi,  içinde olmaktan başka kaçışım olmayan ''moda'' dan haberlerim var yine size. Önerilerimde;  modanın tüketici tarafını değil, üretici tarafını göstermek, bu yönüyle bakıldığında daha da keyifli göründüğünü anlatmak istiyorum. Çok ilgimi çeken  fakat hala kendim için bir tane edinemediğim  triko çantalardan  söz edicem bugün. Örgü örmenin de çiçek büyütmek gibi ruhu dinlendirici bir yanı olduğunu bilir neredeyse bütün kadınlar. Ekonomik sınıf gözetmeden, eğitim farkı, gelenek görenek inanış fark etmeden tüm kadınların mutlaka denemişliği olduğunu düşünüyorum. Elinde şişleri, kolunun altında yumağı, burnunun ucuna düşmüş gözlükleriyle gördüğüm  50 li yaşlarında bir kadın bana örgü örmenin nasıl, bir tutkuya dönüşebildiğini göstermişti. Adım '' trikocu'' olduysa da,  ben elime şişleri alıp örgü örmeye dayanamıyorum fakat.  Bir de benim gibiler var işte... 

KADINLAR, ERKEKLERDE NELERİ ŞIK BULUR ? ...

Merhaba beyler Kadınlar için derlediğim, sizin gözünüzden ''şıklık detayları'' konusunu;  kadınlara da sizin şıklığınızı sorarak tamamlamam gerekiyordu.  Bu iki basamaklı konunun size de bize de kolaylık sağlayacağını umarak  devam ediyorum ;) 700 kadına sordum,  7700 cevap aldıktan sonra herkes sıkıldı kapattık konuyu,  dedikoduyla geçtik :) Herkesten başka başka beğeniler,  ilginç detaylar,  birinin beğendiğine diğerinden iğrenmeler... O kadar çok başlık çıktı ki derleyip toplayıp özetlemek epey zaman aldı. Yalnız başlarken şunu söylemem gerekiyor ki, işiniz zormuş gerçekten beyler ! Zira kadınların şıklık anlayışları yaşlarına göre,  medeni hallerine,  yaşadıkları şehre,  mesleklerine,  hatta hobilerine göre inanılmaz farklılık gösteriyor. Birlikte olduğunuz kadının gözüne hoş görünmek gibi bir kaygınız varsa,  O'nun hayatının evrelerini iyi analiz edip  ona göre tarz belirlemeniz yorucu olabilir  fakat denemeye değer ;) Bü